Anneyimben34kızım 5 buçuk aylıktı ateşi çıktı dişleri erken çikiyodur o yapıyodur falan denildi ateşi hep 37 38 arasıydı 38 i hiç yukarı çıkmadı 3 4 gün bekledik baktık olmuyor gittik ve idrarında enfeksiyon ve geç gittiğimiz için baya yüksekti o yuzden 5 gün hastanede yattık çok zordu o günler ve 8 aylıktı gene aynı şekil ateş oldu gene dişdir dediler dişi o zaman gene çıkmamıştı bu sefer kımseyi dinlemedim hemen götürdüm bogazında enfeksiyon var dediler ve ilerlememişti hemen gittiğim için 3 günlük antibiyotik verdi bir sefer içmeyle hemen düzeldi bence beklemeyin götürün hemen ve şuanda 9 ay 13 günlük ve daha dişleri çıkmadı oysaki her ateşi çıktığında diş sanmıştık sizin gibi ama değildi