Prenses-annesi1 Ne bir emekleme, ne ayakta durma niye böyle her bebek farklı oluyor biliyorum ama emeklemiyor bile ellerini ayaklarını kaldırıp çırpınıyor sadece. Emeklemesi gerekmezmi bu ayda. Otururken bile devrilebiliyor hala 😏
03032014 Prenses-annesi1 ayakta duramaz zaten emeklememesı de normal hıc emeklemeyebılır bıle oturmasınıda eger sız gec oturtmaya basladıysanız ondan olmuş olabılır Arkadaşımın bebegı 10 aylık tam oturamıyor ama emekleyebılıyor mesela
iki_prens_annesi_ Prenses-annesi1 benim oglum 10 aylik hala otururken kendini devrilince bazen tutamaz ayakta 9 aylikken durmaya basladi oda biz koltuk kenarina birakirsak 1 2 dk felan emekleme desen 0 cunku yuzustunu sevmiyo o yuzden de cabasi yok zorlamiyorum emekleme cok onemli degil hazir olunca yapar annesi uzulme
Minikkusss Prenses-annesi1 canim gayet normal. Zaten 9 aya kadar oturamamasi normal kabul ediliyor. Bizde de 8 ay bitti ama hala oturamiyor
Ssultannn Prenses-annesi1 hayır canım emeklemesi gerekmez direkt yürüyedebilir benim kızımda 10 aylık geçen ay kontrolünde doktorumuz emeklemesi şart değil isterse emekler her bebek farklı dedi mesela kızımda 5 10 dakika zor oturuyo yuvarlanmak istiyo yerde daha yeni yeni geri geri emekliyor biraz yani herşey zamanı gelince oluyor 🌸
GulseNavin 03032014 benim kızım 8 ay 20 günlük oturuyor emekliyor ve hatta ayakta duruyor bir yerlere tutunup yürüyor bebegin azmine baglı ☺️
Yenianneyimmelek Prenses-annesi1 bizde 9 aylık olacağız emeklemiyor ayakta durmuyor ve oturamiyor düşüyor ve bublar gayet normal kimisi hızlı olur kimisi daha yavas ilerde onlarida yapar Allah’ın izniyle canim
Selkam Prenses-annesi1 bizde 8 aylık olduk emekleme belirtisi hiç yok. Daha yeni yeni dönmeye başladık desem yeridir. Ayakta 1-2 dk dikelebiliyor sadece. Her bebeğin gelişimi farklıdır canım meraklanma istediği zaman vücudu hazır olduğunda yapacaktır
Helenyaz Prenses-annesi1 benim kızımda da 9 aylık oldu ama emekleme belirtisi bile yok 6. Ayında bile daha hareketliydi geri geri gidiyordu şimdi yüzüstü durmuyor hiç. Ayakta tutunarak 15/20 sn duruyor. Yürütece koyuyorum onda da geri geri gidiyor ileri gitmiyor 🤷🏼♀️
Derin_10 Prenses-annesi1 Endişelenme cnm 13.5 aylik emekledi kizim 15 aylik suan hala emekleme ve siralamadayiz Her bebegin gelisimi farkli ben hiç yere koymamistim birazda onun etkisi var
Arifeeee Prenses-annesi1 9ay kontrolümuzde oğlum emeklemiyordu. Doktor emeklemek Bizim için gelişim göstergesi değil demişti.
Ela41 Prenses-annesi1 11 aylık emekledi 14 aylıkken yurudu cnm aslında cok hareketlı bır bebek oldugu halde bu evrelerı gec oldu uzulme zamanı gelınce yapar hepsını🥰
3melekannesiii Prenses-annesi1 gerekmez emeklemesi gerekmez canım neden illa emeklemesi gerekir gibi düşüp kendini üzüyorsun doktorlar emeklemeyi bir gelişim geriliği veya ileriliği olarak görmüyor bebeklerin %50 si emekliyor sa %50 si emeklemeden yürümeye baslıyor asıl degerlendirilmesi gerek olan sey desteksiz oturması 8. Ayını tamamlamış bir bebegin artık kendi basına desteksiz oturması beklenir o aylarda en önemli gelişim basamagı budur eger bebegin desteksiz oturuyorsa korkmanı gerektirecek Bi durum yok senin bebegin kendini yormak istemiyor zaten yürücem o zaman yorulcam smdiden ne gerke var diyodu akıllı Bi tosbik demek ki 😊😊
Tortilla_ Prenses-annesi1 10 ay 20 günlük 2 haftadır Emekleme pozisyonunda . Bugün emekledi minik minik. Ama hala isteyip de emeklemiyor. Hopp poposunun üstüne atıyor hemen kendini. Belki emeklemeden yürür öyle çok var ya