momsaylin benim oğlumda herkese güler kucağına gider ama gözü hep bendedir arkamı kollar beni takip eder huzursuz olur doğumumdan sonra benim dikişlerim açıldığı için ayağa kalkıp çok fazla hareket etmem yasaktı nereden baksanız 2 aya yakın yaram iyileşmeye başlayana kadar kalkamadım hep annem baktı. Ama şuan asla annemde bile durmaz huzursuz olur beni görünce hemen güler kollarını uzatır. İlk başlarda çocuk beni tanımıycak tanımıyo felan derdim annemi annesi sanıyo gibi geliyodu bende durmuyodu onda duruyodu sonradan olay tam tersine döndü 🤷♀️Bebekler biraz değişikler ben anlam veremiyorum ama benim yiğenim öyleydi anne kavramı yoktu hiç 1,5 yaşında felan düzeldi şimdide anne düşkünü asla biyere göndermiyo 5 yaşında şuan. Zamanla düzeliyorlar bence sıkmayın canınızı annesi🦋