QueenMom__ Kızlar bebeğimin küçülen kıyafetlerini kaldırıcam yalnız yenidoğan dönemindeki bazı kıyafetler de yer yer sararma olmuş 😳 bunlar nasıl geçer, ne önerirsiniz ? Birde saklarken içine naftalin filan koyuyor musunuz ?
Esen_93 QueenMom__ ben lekelenen kiyafetlerini soguk su da sabun tozunda bi iki gun bekletiyorum arada citiliyorum. Sonra makina da sabun tozunda yikiyorum. Lekeleri gidiyor. Ama beklemekten sararmis kiyafetlerde olur mu bilmiyorum. Denemedim hic.
03032014 QueenMom__ beyazsa camasır suyuyla yıkayıp makınaya atın duzelır renklıyse de evdekı deterjanla yıkayın sonra makınaya atın
Utopikogretmen QueenMom__ dura dura sarardıysa kosla ile sıcak suda bekletin 1 saat sonra makineye atın ön yıkamalı programda sabun tozu ile yıkayın.kardeşimden kalma bir kaç kıyafet vardı onlarda kapalı dura dura sarı lekeler olmuştu.ogluma giydirmeden öyle yaptım hepsi geçti
Gokcesra QueenMom__ ben de yeğenimin kıyafetlerine almıştım ablamdan. Hiç yapmak istemezdim ama doğal şeyler malesef çıkarmıyor lekeleri 😁 lekelere Kosla döktüm tek tek. Temiz Bi diş fırçası ile yaydım. Sonra sıcak suya da Kosla döküp çamaşırları içinde 1 gece beklettim. Makina da yıkama işleminden sonra da iki kere durlattım.
QueenMom__ Gokcesra koslayı kesin denemeliyim o halde biraz uğraş verecez ama napalım 🤣 çok teşekkür ederim ☺️
ame QueenMom__ bizim kıyafetler de hep lekeli o an yıkanırken beyaz sabunla belki gecerdi ama her zaman o anda yikayamadim kaldi bazıları
QueenMom__ ame ya aslında leke yoktu şifonyerde temiz duruyorlardı ama dura dura sarı leke olmuş bende anlamadım hiç 🤦🏼♀️
birfincantuzruhu QueenMom__ e bebek leke çıkarıcı sıkıyorsunuz makinaya atiyorsunuz miss gibi oluyor 🤗
QueenMom__ birfincantuzruhu işe yarar umarım durup sararmışlara da bide onu deneyeyim teşekkür ederim 🤩
birfincantuzruhu QueenMom__ rica ederim denedim oldu arkadaşımın oğlunun çok begendigim kıyafeti vardı dura dura sararmıştı sıktım direk makinaya attım hemen çıktı 🤗 umarım ise yarar 🤗