Karamel20 Kızlar 5 aylık bebegim sadece anne sütü alıyor. gitmediğimiz doktor kullanılmayan ilaç kalmadı yanaklar ve ense egzaması ıcın. Artık hacı hoca okutma yoluna gidecegim.😔 lütfen deneyimi olan yazabilir mi napmam lazımm
EmineYilmaz Karamel20 kortizonlu krem dışında hiçbir şey işe yaramadı bizdede 3 ay sürmüştü mustela bepantol … en sonunda mecbur kaldım kortizonlu kullandım 1 haftada geçti 1 sene geçti daha da olmadı
Arifeeee Karamel20 kantaron yağı deneyebilirsiniz isterseniz. Bende de egzama var ve rahatlatıyor. Geçtikten sonra ise mutlaka nemlendirmeye dikkat edin
Karamel20 Arifeeee onu duydum ama denemedim bebege zararlı olur mu diye. Evde var süreyim bende bakalım insallah fayda eder