minnosanne1 Oğlum yeni bir yaşına girdi. 3 gündür gece kalkıp ağlıyor kendini sıkıyor. Onu tekrar uyku geçirmem 1-2 saatimi alıyor. Gaz var gibi kendini sıkıyor böyle olan var mı ? Piş piş yaparak uyutuyorum onnuda reddediyor. Ne yapacağım bilmiyorum 🤦😔
Solyanim minnosanne1 Bizde 1 yaşına yeni girdik .Oğlum normaldede 2 2 bucuk saatte bir kalkar dogdugundan beri ama bu aralar azı dişlerimiz çıkıyor sanırım ağrısı oluyor gece kalkınca huysuzlanıyo uykuya zor döndürüyorum sallamayla pış pışla .Belki dişlerdendir sizinki de ya da gaz diyosanız yediklerine dikkat edebilirsiniz 1 2 gün öyle deneyin birde isterseniz 🤗
Eylul-aynur Solyanim minnosanne1 bi 10 gün falan yaşayacaksınız bu durumu artık korku durumları falan başladı yanib1 yaş sendromu biz 10 gün yaşadık bu durumu
Nurbanu91 minnosanne1 Oğlum 13 aylık geçen ay aynı durumu yaşadık. Normalde uykusu düzenlidir geçen ay 3 te kalkıp uyumuyordu uykuya dalamıyordu. Bende anlamamıştım ağrı sızısı yoktu. 10 gün kadar sürüp düzeldi. Yani atak haftası gibi birşey olabilir. Ya da bebeklerin ilgisi dışarıyla alakası artıyor.Daha çok oyun oynamak az uyumak istiyorlar 🥰
minnosanne1 Solyanim çok teşekkür ederim ya çok sağolun birde uyurken pis piş kabul etmeyince bugün ellerini başına vuruyor anlamadım yaaa
Solyanim Eylul-aynur Hadi yaa 🤔 Valla ne atağı bitiyo ne sendromu .1 2 hafta iyi gidiyor sonra yine bişey oluyor düzen bozuluyor.Napalım alıştık artık canı sağolsun 🤗😊
Gamze1341 minnosanne1 kuzum dişleri çıktığı için ağlıyo olabilir benim oğlum 1.5 yaşında oda hergece ağlayarak uyanıyo arkada hep dişleri patlamıs artık calpol verip öyle yatıyorum anlamıyo sende öyle yap Calpol verip öyle yatır ağrısnı azaltır
minnosanne1 Gamze1341 öyle yapayım ya gerçekten huy degsitiriuor sanki şuan hiç ama hiç uyumak istemiyorum bütün uyku şeklini red ediyor
Solyanim minnosanne1 rica ederim .Suan kendini sakinlestirmeyi bilmediği için belki böyle yansıtıyodur dışarıya 🤔
Ecreee minnosanne1 canm kızım 16 aylık.benim kızımda bir ara böyleydi soğukta gaz topluyordu ondan uyanıyordu, şimdide dişlerinden dolayı kalkıp duruyor
minnosanne1 Ecreee evet belki soğuktan karnı gaz oluyor sanırım ve dış de çıkartıyor ikisi bir araya geldi galibaa. Ah yavrularım yaa kıyamam
Ecreee minnosanne1 yatırırken kalın giyindirin üstünü açan bir bebekse ister istemez soğuk alıyordur..
minnosanne1 Ecreee üstünü hiç ötmez uyku tulumu var ama ev sabaha karşı soğuyor belki ondan olabilir dediğiniz gibi
Azizegokhan Benim oglumda 13 aylik dün gece 5bucukta uyuduk normalde gece uyanip emee uyumaya devam ederdi bi kac gundur bizde skntiyiz en guzl sakinlestirici ninni buda gecicek insallah🙏🙏
Ecreee minnosanne1 ayni sorunu yaşıyoruz.ama ateşi vs olursa ona dikkt edin insAllah geçer bu dönemler