Kızlar oğlum gaz çıkaramıyor. Osuramayan bebek olur mu gözünüzü seveyim ve kakası sıvı olduğu halde onu da çok zor yapıyor bezine biraz yapıyo ben bacaklarını kaldırmasam gerisi gelmiyor. Bacaklarını kaldırınca fışkırtarak yapıyor. Araştırdım biraz makat darlığı yüzünden oluyormuş basınçlı kaka falan. Başına gelen var mı yarın doktora götürücem. Üzgünüm nasıl geçicek bu