Tb81 Geceleri bebeğim uyandığında meme ile mücadele veriyor 2 emiyor bırakıyor sonra yeniden tutuyor 5 dk böyle sürüyor sonra bende yoruluyorum geri yatıyorum tabi böyle olunca uykusu da açılıyor tekrar sallıyorum böylede olunca 40 dk ya 1 saate uyanıyor ama bazen daha 3 sefer oldu gece 2 Sefer uyandı bunda uyandığında da 15 dk güzelce emdi sonra geri yerine yatırdım uydu hiç salllamadım bile… acaba ilk uyandığında gece biberon ile sütümü sağıp versem beni emmeyi falan bırakır mu böyle yapacan var mu? Bebeğim daha 2 ay 20 günlük
Lagertha Tb81 Evet memeyi bırakır biberon bebeklerin kolayına geliyor. Şırınga ya da kaşık biberonla sütünüzü verin.
Aezgi Tb81 canım bence bebekten bebeğe değişir.Oğlum 48 günlük ilk 20 gün hic emmedi bende hem sağdım hem mama verdim simdi emiyor cok sükür geceler 2 kere mama veriyorum ama ben memede cok kalmak istiyor cünkü mama verincede göğüslerim sabaha kadar süt dolmus oluyor daha rahat oluyor biberonla veriyorum aventin hic red yasamadım simdiye kadar cok sükür illa yasıycak diye birsey yok belki bebeğinizde yasamaz
AnnesininUmutu Tb81 Ben her çeşit biberon kullandım ama bebeğim hala meme bağımlısı. Kendi akıtmayan sadece çekmekle gelen biberon alırsan memeyi bırakma ihtimali daha az. Lansinoh bu konuda iyi 👍🏻
Yenianne973 Tb81 Bırakır diyenler çoğunlukta ama ben hem biberonla sağıp veriyorum hem normal 5,5 aylığız. Şırınga ile verdim başta sonra çok zahmetli geldi maalesef onu devam ettiremedim 😕
Deletedmom5284 Evet %50 ihtimal bırakır, sizinki zaten çok sevmiyormuş ihtimal daha yüksek, Ben bunun için çok uğraştım hatta özel danışman tuttum Çok ağladım çok pişman oldum keşke sondayla şırınga ile verseydim dedim çalışan anne olunca hiçbir şey kolay olmuyor tabii
Tb81 Aezgi acaba 1 sefer denesem bişey olmaz heralde demi ya belki gene uyanacak emmekten değil diyeceğim uykusunun arasında verecem zaten ☺️☺️ Gerçekten çok yoruyor sürekli uyanması gece
Aezgi Tb81 dene canım ne zarar gelir sen iyi olcaksınki bebeğinde iyi olsun yorgunluk uykusuzluk cok etkiliyor yıpratıyor anneyi kendini sıkma hicbirsey icin denemekten zarar gelmez hem😊
KoalasMom Tb81 Bu durum bebekten bebeğe değişir ama riske atmayın derim, benim bebeğim 3-4 günlükken 2 kere biberon verdim sadece ama beni emmeyi bırakmadı birdaha hiç vermedim zaten. Siz yinede biberon vermeyin emiyorsa sabırlı olun düzene girecektir ♥️
Waris Tb81 gece özellikle biberon çok riskli. Bebekler en iyi gece emiyorlar siz biberon verirseniz kolayı seçer ki zaten zor emen bir bebekmiş. Hiç riske atmayın bence. Benim kızım sadece gündüz biberon kullandığı için memeyi reddetti çok üzüldüm sonradan pişman olmayın.
Tb81 Waris öyle mi ya benim bebeğim de tam tersi emmek için mücadele ediyor gece o mücadele de hem uyanıyor hem kendide huzursuz uyuyor ama ne zaman ki sakin emsin o gece çok rahat geçiyor ama sütüm mü az geliyor ona mu sinir oluyor anlamıyorum göğsüm çünkü geç uyandığında göğsüm dolmuş oluyor ve sakince emiyor ama sık uyandığında boş gibi oluyor göğüslerim
Omurveannesi Tb81 bn de geceleri biberon verdım cok sukur bir sorun yasamadaım biberon + meme gidiyoruz
Tenkyuu Bebeğim suan 6 bucuk aylik, dogdugu 5. Gunden itibaren yogunbakimda kaldi 13 gun ve orda biberonla mama verdiler, sutumu sagdim verdiler, sonrasında suana kadar hem mama biberonla hem meme gittik bi sıkıntı yasamadik sukur.
Asyaipek Benim kızda emerek uyumaya alıştı ya gece memeyi hiç bırakmıyor nerdeyse 🥱uyuyamıyorum yan yatmaktan belim eğrildi nasıl bırakırız kızlar ya başına gelen çözüm bulan oldu mu .uyuyunca memeyi çekşyorum ama 30-40 dk sonra memeyi arıyor vermeyince ağlıyor bağrıyor 6,5aylığız
elizabeth Tb81 emen bebek her şekilde uyanıyor naparsan yap. Biberona gelince ben doğduğundan beri veriyorum geceleri benim kızım emmeyi bırakmadı ama her bebek farklıdır benimki bırakmadı diye sizinkide bırakmaz diyemem.