Derya71 Kizlar meraba basliktanda anlasilacagi gibi bebegim 2.5 aylik ve normalde 3_4 gunde bir yapa4ken simdi iki gundur her emmeden sonra kakasini yapio hatta emzirirken 5 dk gecio o sesli sesli yapmaya basliyo sizce bu normalmidir.
Derya71 laura_ ayy nebilimm ya daha once olmadigi icin telaslandim iki gundur bole bide sesli sesli sulu bir sekilde yapior ya merak ettim
Derya71 1prensAnnesii kac aylikti bu sekilde oldugunda her emmeden sonra yaptigi icin diorum emdigi direk gidiyor ac mi kaliykr acaba
Derya71 Usutmuste olabilir diyolar l. Sutunde usumuş olabilir diyolar ( ilk defa duydum sut usumesini ) yesil kaka yapior birde