Merhabalar hanımlar.. Herşeyi geç yapan bebek anneleri sorum sizlere bebeğiniz ne zaman başını tuttu oturdu emekledi yürüdü????
Benim bebeğim başını yüzüstüyken kaldırırdı ama sırtüstü kaldırması 6 aylıkken oldu heryere götürdük ettik az gevşeklik var dendi 9 aylıkkende oturdu doktorlarda öyle söylemişti. Şimdi heyecanla bekliyorum perşembe yaşına giriyor başka hiç bi şey yok oturma pozisyonuna da kendi geçemiyor hala ben oturtunca bırakırım istediği kadar oturur benim bebeğim gibi geç yapanlar hangi aylarda neler yaptı yazarsanız çok mutlu olurum çevremde herkes sürekli soruyor bizim ki herşeyi geç yapıyor dememe rağmen hergün soruyorlar yürüyormu ediyormu artık çok sıkıldım 😣