Merve Yenibebek_yenianne kız bebeklerde koca kadınmış gibi küpe bence hiç yakışmıyor. Kesinlikle kendi karar vermeli. Kulak deldirmek zorunluluk değil ki. Büyüyünce ister deldirir ister deldirmez kendi kararı. Annesiyiz diye onların sahibi değiliz. Kendi bedeni ve kendi karar vermeli.
Feridears04_07 Merve Herkezin tarzı farklı bende bebeklerde küpeye bayılıyorum çok hoşuma gidiyor 💜🍭bide küçükken bizim kulağımizi deldirmisti babam küpe taayinca kapandı ben orta okulda tekrar deldirdim
Misterious Belki büyüyünce kulağının delik olmasını istemeyecek kendi bedeni kendi kararı diyip deldirmedim
Feridears04_07 kivircik_annesi26 Ben bir yaşı bekliyorum eşim önceden kuyumcuda çalışmış çok karşı erken deldirmeye 1yasini bekle diyor