Nazolii çok teşekkür ederim böyle detaylı anlattığınız için. Dediklerinizin çoğunu yapıyorum doğru yolda olduğumu bilmek rahatlattı beni. Ben tamamen bezi çıkararak başladım ama biz de lazımlığı alalı çok oldu dediğiniz gibi ilk önce oynadı sonra benimle birlikte banyoya geldiğinde birlikte çiş yaptık ama o bezli oturdu yapıp yapmadığını bilemedim. Ama lazımlığa çiş yapılacağını öğrendi böyle yaparak, lazımlığı görünce çiş çiş diyordu. Arada bezini çıkarıp oturttum ama hiç çiş yapmamıştı. Üç gündür tamamen bezi çıkardık defalarca altına yaptı ama hiç kızmadım çişin gelince söyle annecim birlikte tuvalete gidelim artık bezimiz yok çişimizi tuvalete yapacağız diye yine götürüp lazımlığa oturttum yapmadı. Yıkanıp giyinip çıktık. Bu sabah kalkınca hemen oturttum ilk defa lazımlığa yaptı çok mutlu oldum alkışladık, bay bay yaptık, sifona bastık birlikte ellerini yıkayıp çıktık. İnşallah böyle devam eder ama bir iki hafta baya zorlu olacak galiba pes etmemem gerekiyor bunu da başarıyla atlatırız inşallah