Asyahira46 Sndskrsn ya kızım 9 ay 19 günlük 6 ay asisini olduk başka var mı aşımız dedim doktur bey yaşından bir gün sonra gelin dedi 9 ay aşısını çok duydum ama doktor yapicaz demedi özel bir aşı mı acaba isteğe bağlı falan
ppzeynep Sndskrsn Pandemi sürecinde birçok bebeğe 9.ay aşısı yapılmadı. 1 yaşında oldular aşılarını. Biz de yaptırmadık. Gerek görmedi doktorumuz, zaten evdesiniz, dedi.
ppzeynep Asyahira46 Özel aşı değil ama zorunlu da değil. Sağlık Bakanlığının aşı takviminde yok. Kızamık aşısının ön dozu. Bir ara kızamık vakaları görülmeye başlandı diye böyle bir aşı çıkardılar. Bu yıl zaten pandemiden dolayı herkes evde. Gerek yok, dedi doktorumuz.
babymommm 9 ay aşısı bir yaşında vurulan kızamık aşısının aynı dozudur kızım beş yaşında ona yaptırmadım 9 aylıkken oğlum bugün altı aylık oldu onada 9 aylık olunca yaptırmayacam bana göre küçücük bebeğin vücuduna iki kere aynı doz aşı yapılmasına gerek yok
ppzeynep babymommm Aynı doz değil. 9. aydaki daha düşük bir doz. Evet, bence de gereksiz. Biz de yaptırmadık. Doktorumuz da zaten pandemiden dolayı çok fazla dışarı çıkılmadığı için gerek görmedi. 1 yaşında olduk aşımızı.
babymommm Eesay hemşiremiz zorunlu değil yaptırıp yaptırmamak sizin kararınız Suriyeliler geldi diye yapıyoruz dedi aynı dozu bir yaşında tekrar olacak dedi ve aşı takvimindeki bir yaşında olması o yüzden yaptırmadık zatenn evdeyiz
laktas Sndskrsn olmadı bizde. Doktorumuz önerdi. Yaptırın dedi. Covide de minik de olsa koruyuculugu var dedi.
Caglarass Sndskrsn Bizimde yarın olucak daha 😒 Burda da isteğe bağlı yazılınca garipsedim. Böyle bi bilgi verilmedi çünkü