Annis-ogul Ikizzannesi20 kesinlikle ilerledikçe cok zor oluyo hele bide yurudugu zaman bi düşse cok zor olurr
irva Ikizzannesi20 Doktorumuz genel dedi.Lokal yapamayız.Aşırı hareketli bir çocuk.Sağlıklı bir işlem olmayacağından geneli tercih etti.
3melekannesiii Ikizzannesi20 bizimkide cnm aşırı hareketli Bi cocuk malesef ki cok zorlandık ama sana tavsiyem 1 gün bile vakit kaybetme zorlanacagın en fazla 3 gün oda sırf tasıdıgın için olacaktır
Ikizzannesi20 3melekannesiii benim kucalklamam sinti olur mu diyede dusunmeye basladim ikizlerim var illaki birbirleri i kiskanicaklar onuda dusunmeye basladim bakalim aksem esimle konusacagim
3melekannesiii Ikizzannesi20 yürüyünce daha zor yüz üstü düşerse diye aklın cıkar abim yaptırdı yigenim 15 aylık hala pesindeler 1 hafta oldu ama ya düşerse diye korkuyorlar cnm sende konus bakalım esinle
Dgndrmz Ikizzannesi20 bende bi tanıdıktan gormustum bardagı yanınızda goturun doktora bardak koyaşım nasıl yapxaz diyin onlar alışmış aldı kesti koydu drek iyi oluyo hem acıtmaz hemse kakası degmz oraya
bayankitapkurdu Ikizzannesi20 benim oğlum 35te doğdu 5 buçuk aylıkken yaptırdık. Hareketlenene kadar yaptırın diyorlar ama geç kalmış sayılmazsınız. İyice aklı ermeden yaptırın