adelheid ilknur_acr94 adet döneminde bir mızmız oluyor ki emerken, 3. Ayda olmuştum korkmuştum sutum mu bitiyor diye ama iki üç gün öyle idare edip eski haline dönüyoruz telaş yapma emi 😊
Bktbll ilknur_acr94 geldi canım doğumdan sonra ilk adet oldum bende bilmiyordum buraya post actım yazdı azalma oluyor diye 4. Günüm düzelmeye başladı şimdi adetim oluncada gene aynısı oluyor
Bktbll ilknur_acr94 bide benim bebeğim beni emmiyor sagıp veriyorum ondan solayı biliyorum canım 4. Güne düzeliyor
35indeanne Ayni durumdayım. Regl olduğumda goguslerim ekstra şişiyor ama süt oranım düşüyor. Bunu oğlumun gece uykusunun sık sık bölunmesinden anlıyorum.
_Ozgum6658_ Doğumdan beri regli olmadım kırkım çıkana kadar tabi bu normal mi ne zamanlar oluyorum onu bile bilmiyorum 🙄 süt azaliyorsa da bilgim yok 🤔