Zgkzgk kilosuna takılmıyorum ama cidden çocuga biberonla vermeden önce hep ağlıyodu doğru düzgün uyumuyodu şimdi çok rahat uyuyo belli ki karnı doyuyo meme reddi yaşamasın diye canım acısada emziriyorum sonra biberonla veriyorum doydugunda istemiyo zaten, umarım çabuk iyileşir bende biberon taraftarı değilim kaşık uzun sürer zaten uyusada ben de bi kaç dakka uyusam diye zaman kolluyorum uykusuzluktan ölüyorum çünkü 😂