Merhaba anneler doğum yapalı 1 hafta oldu sağ göğüsümün içinde fındık kadar bişey var kitlemi değil mi anlayamadım en kısa zamanda doktora gidicem ama sizinde böyle bi kitleniz oldumu?inşallah kötü bişey değildir ama süt topaklanması olsa öylemi oluyo anlamadım