Htcomerasafyuce bizde bugün doktora gittik öksürük için , doktor tahlil filan istedi. Ciğerlerinde bsey çıkmadı ama kanda yüksek mikrop çıktı hemen yatış verdi. Sonra kaka ve idrar tahlili de isted yeni verebildik sabah çıkar. Kakasını almaya çalışırken altı açıktı ve köpüklü sulu kaka yaptı. 3 gün yatıcaz şimdilik. İnşallah sonuçları iyi çıkar ama kakada rota ihtimali var 3 ay 18 günlük. Rota yaptımaya gitmiştik bugün birde. İhmal etmeyin ne olur ne olmaz.