Miniktavsan [bilinmeyen] benimde sarılık oldu kızım fototerapi aldı şuan iyi ama tekrarlar diye korkumdan gece de 2 saatte bir besliyorum meme vermezsem sağıp veriyorum 14 günlük olduk merak ettim ne kadar daha devam edicek diye🙏🏻
Ertugrulunannesi Miniktavsan sarılık riski 30 gun canm bir ay dolduktan sonra bebegin kalkar acıktıkca zaten ona gore beslersin
Miniktavsan Ertugrulunannesi benim kızım cok uyuyo dokunmasan bütün gün uyuyo sağıp biberonla veriyorum mecbur uyandığında beni emiyo. Bu değişiyor mu yani 😣
Ertugrulunannesi Miniktavsan degisiyo canm dokunmasan aksama kadar uyumasıda normal degil bence kac gunluksunuz suan
Sevo Miniktavsan bize ayaklarına vurup uyandırın emmesini sağlayın demişlerdi. Ya da avuç içiyle oynayın uyanır ve emer. İlk başlarda uğraştırıyor baya uyanmıyorlar
Miniktavsan Ertugrulunannesi 16 canım. Alt uyandırmazsam 3 4 saate uyanıyo en fazla bazende daha fazla uyuyo. Uyanmazsa mecbur uykuda besliyorum biberonla..
Sevo Benim bebeğim 3 buçuk aylık. Gece kaç saate bir emzirmeliyim? Kendi pek uyanmıyor gece sadece kıpırdanıyor galiba acıkıyo
premses_annesi Sevo kendısı n zmn memeyı tutsa o zmn emzırın bence gecelerı ben kızımda ole yapıorum derın uykuda olunca uykusunu bolup alıştırmak ıstemıyorum emın ol karınları acıksa zaten cıglık cıglıga aglarlar bızzat test edılmiştir😂😂😂
Hasret Sevo aynen benim oğlum da öğle kıpırdanıyo ıh mıh yapıyo ama beni uyandıracak şekilde ağlamıyo ya aç kalırsa uyanmazsam diye korkuyorum o yüzden 5/6 saatte bir alarm kurup emziriyorum
Sevo Hasret ben de iyi beslensin diye 3 saatte bir fln emzirmeye çalışıyorum. Bilmiyorum doğru mu yapıyorum 🙈😄 zaten o da ben uyanmazsam kıpırdanıp beni uyandırıyor
Hasret Sevo kilo alımında sıkıntı yoksa ne zaman uyanırsa o zaman emzirin diyorlar ama bebeğim böle olunca benim de içim rahat etmiyo