Merveoz124 Merhaba 40 günlük kızım var ne kadar gazını çıkartsakta bitmiyo uyuyamıyo yavrum çok etkili bi gaz damlası önerisi olan varmı şimdiden teşekkürler
Linam3_ Merveoz124 BioGaia çok iyi günde 5 damla bizdede gaz sıkıntısı vardı valla 1 günde çözdü tabi 1 ay düzenli kullanmanız lazım
Urastaha Merveoz124 relactaz diye bir damla var tek geçerim valla harika bi damla eltimin kızıda 2 hftalık sab simplex vermiş doktor 2 gündür kullanıyo bebek mahfolmuş gazdan uyuyamıyor daha beter oldu diyo aldık relactazı verdk bebeğe yarım saat geçmedi uyudu maşallah
Cizrelili Merveoz124 cnm muhtemelen senden bebeğe gaz geçiyordur sen yedigin tüm yemeklere kimyon koy ve arada bir rezene çayı iç bebeğe sütten geçer ben öyle yapıyordum çünkü benim bebegimde gazlı bir bebekti ve bebeğin içinde zinco ’yu oneririm
tontisbebegim Merveoz124 rooibos çayı icirmenizi öneririm. Tedavi ediyor internette de yazıyor zaten . Biz kullandık kurtulduk çok şükür çok gaz yapan bişey yemedgim sürece.
Miran12 Sab simplex kullan canım iyi gelir inşallah, biz günde 3 defa 15 damla veriyorduk iyi geliyordu
Urastaha Miran12 bu damlaya iyi diyen bi sizi gördüm çevremde kim kullandıysa ya bebeği daha çok gazlandı ya kakasını yapamadı bende kullandım berbat bi damla tabi bebekten bebeğe değişir belki size etki etmiştir
Prensesannesi96 Linam3_ cnm kabızlık yaptı mi ben kullanıyorum bebehim kabiz oldu ikidir zeytnyagi kulak cubuguyla ckartyo bu damlayi kullandıktan sonra oldu kafayi yicem ya .onceden 4 5 keee kaka yapardı günde.
Nilis Merveoz124 nurse harweys bu çok rahatlatıyor benim bebeğimde çok aşırı gazlı Bi bebekti çok iyi gelmişti bide gün içinde 1 çay kaşığı kimyonu 1 bardak suda demle iç sendeki gazı alsın bebişine çok rahatlar inş🙏
Linam3_ Prensesannesi96 yok kabızlık yapmadı şükür bizde gayet işe yarıyor gazınıda çıkartıyor memnunum doktorum 1 ay düzenli kullan dedi 1 ayın sonunda tekrar kullanmamı söyledi 2 ay oldu işte