Benım kızımda emmerek uyuyanlardandı hep korkuyordum nasıl bırakacak dıye 29 Ocak öğlen uykusu için uyutuyordum konuştum sen artık büyüksün ıkı yaşındasın süt bıttı artık emme hiç güzel değil ve çok şükür bıraktı kısaca konuşarak bıraktı benım kızım😍