BusraBal bizde 3 aylık olucaz emerken terlemesi normal benim kızımda terliyor vucüt ısımızdan dolayı ve emerkende yoruluyor, yatarkende çok sıkı örtüyüorsanız oluyordur kızımda terliyor çünkü üstünü yoğun şekilde örtmüyorum geçti şuam balgamlı kusma arada oluyor sigara kullanıyorum çünkü sizde kullanıyorsanız ondandır kızımdada ara ara öksürük hapşırma oluyor o neden bilmiyorum korkutuyor bazen doktorumda getirmeden birşey diyemem diyo en kısa zamanda bu konu için gideceğim