Kızlar galiba hamileyim ya oğlum var 9 ay 26 günlük adetim 3 gün gecikti korunuyorduk daha tes alıp yapamadım ama genel olarak kendimde birkaç belirti farkediyorum mesela cuma günü adet olmam gerekiyordu ve karnında regl sancısına benzer ağrı vardı hatta bütün gün tuvalette geçirdim ama gelmedi 2. Gün yok oldu ben ilk hamileliğim de de her adet zamanında o ağrıyı yaşıyordum korkuyorum Ama rabbim nasip etmissede bir bildiği vardır o ne eylerse guzel eyler maddi olarak hazır değiliz buna borç çok off bilmiyorum yarın olsun da test alıyım diye uyuyamıyorum stresten