Azreelina Beş aylık alerjik bebeğim var iki gündür probiyotik olarak biogaia kullanmaya başladım bebeğim o günden beri huzursuz karın ağrısı var probiyotik yapar mı bunları sizce birakmalimiyim
Cnnsmy Azreelina bizimde aynı öyle oldu hatta böylebir postta bende açtım doktor kontrolümüz vardı bu hafta başında normal dedi ama resmen bebeğime eziyet oluyor ilaç kıvranıyor resmen
birfincantuzruhu Azreelina süt ürünleri alerjisi varsa bio nun içinde laktoz varmış bizde kullanıyorduk teşhis koyuldu doktorum laktoz var maflor a geçelim dedi değiştirdi. Doktoruna danış mutlaka canım.
Azreelina birfincantuzruhu sut ürünleri alerjisi var biogaianin içinde laktoz yok diye biliyordum ben birakayim o zaman hemen
birfincantuzruhu Azreelina valla doktorum bana öyle dedi ve aynı gün bıraktık maflora geçtik direk. O diyince bende araştırmadım ne yalan söyleyim sonuçta doktor dedi yani.
Azreelina Elasuheda onu kullandiktan sonra basladi sancilari ben katı diyet uyguladigim için başka biseyden şüphelenmiyorum
birfincantuzruhu Azreelina maflor mu bio mu dersen evet bio ama maalesef biz kullanamıyoruz maflor da benim.icin kötünün iyisi
Alinduru Azreelina bize de aynı şeyi yaptı inanılmaz derecede bağırsaklarını çalıştırdı çok ağlıyordu. Benim kızım da alerjik bıraktık bu yüzden hiçbir probiyotik iyi gelmedi çığlıklarla ağlıyordu resmen. Şimdi diyeti açıldığı için yoğurt veriyorum her gün
zmrkrc Azreelina bizim doktorumuz da alerjik tabanlı bebeklerde biogaia daha kötü yapabiliyor demişti