Elif2409 Kızlar bebeğim biberona alışık sütümü sağıp biberonla veriyorum . Emzirmeye alıştırmam gerekiyor biliyorum ama psikolojik olarak hiç hazır değilim yara içinde uçları 🙄 şimdi sorum şu hastaneye gidince veya dışarıda nasıl hallediyorsunuz yanıma sütü alıyorum fakat soğuk oluyor haliyle çözüm önerilerinz varsa çok memnun olurum 🤗🤯🥰
ikizlerinannesi2985 Elif2409 ben yanımda küçük termosta kaynar su, bir de cezve tasıyorum. Isıtıp veriyorum
Arenn Elif2409 16 ay sağarak verdim evden çıkmadan içiriyordum çıkarken de yanıma ebebekten biberon kılıfı almıştım ısıtıp ona koyuyordum o acıkana kadar sütün ısısı yetiyordu zaten o zaman a kadar eve geliyorduk emzirme şansınız warsa silikon uçla falan emzirin sağıp vermek zor bir süreç maalesef yaralara avent in kremi iyi gelmişti bana belki size de fayda eder
Sedahalit Elif2409 benim kızım şuan 6 aylık ilk zamanlar bende sagarak vermiştim ona alıştığı için emmek istemiyordu ama benim önerim bir an önce memeye alıştırman benim meme ucum yara falan olmadı çok rahat oluyor sağmak zaman alıyor ve dediğin gibi bir yere gidecek olsam çok büyük sıkıntı şuan pek biryere gitmedigin için sana rahat gelebilir ama bebiş büyüdükçe sürekli dışarıya çıkacaksın geçmeye goturecksin herzamn süt tasiyamazsin inşa memeye alistirirsin gerçekten rahat oluyor ilk zamanlar bende sağmak daha iyi sanıyordum ama şuan anladım iyi ki alistirmisim diyorm
Elif2409 Sedahalit emzirmeye alistirayim diyorm öyle canım acıyor ki dedignz gibi sağmak daha cazip geliyor 😞
Prenssmusta Elif2409 gümüş kapak alın derim,göğüs ucu yaranızı 1günde iyi eder,emzirme içinde uyanmaya çalışırken memeyi ağzına verip,aradan şırıngayla sütünüzden damlatırsanız 2 günede memenizi tutar,ben o şekilde tutturmuşum inşallah sizede yarar😊
Elif2409 Prenssmusta benimki aslnda tutmuyor değil memeyi tutuyor Allah var ama benm canım hemen yanıyor gibi geliyor pes ediyorum 🥺 bazen bütün gün emziriyorum uçları kıpkırmızı kızarıyor . Gece de devam edeyim diyorum katılıyor ağlamaktan pes ediyorum 🙄
Prenssmusta Elif2409 ooo maşallah ne güzel 🧿 ozaman bebeğiniz tutarken hiç pes etmeyin ve bence hemen bi gümüş kapak alın,kremlerdende çok daha etkili,doğumdan beri hiç göğüs acısı yaşamadım gümüş kapaklar sayesinde
Karaniko Elif2409 Her emzirme sonrası zeytinyagı sürün çok işe yarıyor. başlarda benimde çok yara olmuştu aglayarak emzirdim inanın birde emzirirken sadece gögüs ucu degilde hareli kısmı tamamen tutmasını saglayın o zaman yara olmayacak gecmiş olsun
Ngngng Elif2409 kılıf var biberon ısıtıcı usb kabloyla powerbank ya da şarj gibi takıyosun ısıtıyo tesadif aylar önce bimden almıştım bir iki kez kullandım biraz geç ısıtıyo interneettte belki daha güçlüler vardır güzel bi ürün bende dışarda emziremezsem diye her ihtimale karşı almıştım
Elif2409 Prenssmusta gümüş kapak aldım aslinda kullandım sonra bı anneden 2 ay sonra bıraktım diye bı şey okudum burda bende bırakmıştım ama çok yanlış yaptm tekrar takmaya başladım 🙏
Prensinannesii Elif2409 canım çıkmadan 15 20 dk önce sağıyorum çokta soğumuyır bu biberonları koyduğum termoslulu bir çanta var onda bırakıyorum mam içinde sıcak su ve mamayı çantama atıyorum açınca veriyordum
Tubacati Elif2409 Eds ile memeye geri alıştırabilirsiniz. Kabul başta zor oluyor ama bebeklerin çoğunluğu bu şekilde memeye geri dönüyor. Sütünüz varsa zaman kaybetmeden deneyin derim ☺️ Olmuyorsa da üzülmeyin en azından biberonla bile olsa anne sütü ile besleniyor. Dışarı çıkarken e bebeklerde satılan termos çantalar var. Aldığınız ürüne göre 4-6 saat arasında aynı sıcaklıkta tutuyor sütü. 6 saat tutan 34 liraydı en son. Onlardan edinebilirsiniz.
Elif2409 Karaniko benim bebek biraz minyon ağzı küçük işte o kısmı tam aldiramiyorum sanırım bide oynuyor memeyle damağa fln kıstırıyor şimdiden 🙄😀