41 günlük bebeğim var. Doğumundan beri bazı geceler asla uyumuyor, uyutmuyor ama bazı gecelerde öyle derin uyuyor ki asla emmek içinde uyanmıyor. 5-6 saat aç uyudu bi kaç kez. Sadece sağıp biberonla verebiliyorum onu içiyor. Sabahları hiç problem yok gayet güzel emiyor. Ama gece üç-dört beslenmesi biberonla oluyor mecburen. Şimdi korkum sütümün azalması. Bebeğin emmesi mi sadece sütü arttırır yoksa sağmakta işe yarar mı?