Bir zamanlar ben 😂 boyum 170 hamile kalana kadar hep 45 kiloydum bildiğin safiinazzz 😂 cok dalga gecerlerdi benle ağlardım bile. Ne ilaclar,serumlar,kortizonlar kullandim kilo.alayim diye aldimda ama hemen geri zayifliyodum çünkü yemek yemeyi sevmiyodum. İkinci cocuktan sonra 71 çakılı kaldim🤣🤣 birde sadece 4 saatlik uykuylayim hergun , çalışıyorum da . Ama halimden cok memnunum. Gece yenen şeyler kilo yapar. Makarna,ekmek,pilav ,hamur işi sağlıksız ama psikoljiniz duzelir.