Oglum 3 aylık 6 gun önce oldı küçükken daha kolay olur dedıler yaptırdık iyikı dıyorum bız saglık ocagındakı doktora yaptırdık 20 dk sürdü öyle bı agrısıda olmadı zaten fıtıl krem verıyolar korkulacak bısey degıl bezını sık degıstırır kremler i sürünce hemen gecıyor