Bebek0707 Sezeryan doğum sonrasında adetiniz ne zaman düzene girdi.Ben iki ay sonra adet oldum.20-25 günde bir oldum şuana kadar.Şuan bebeğim 7 aylık.Bu ay 36 gün oldu ama hala adet olmadım.Aynı durumu yaşayanlar varsa yazabilir mi?Ne zaman düzene giriyor bir
melikeeomeer Bebek0707 1 yıla kadar hiç olmama veya düzensizlik normal diye biliyorum ben 4 ay 8 gün oldu hala tık yok keşke olsam 😩🤣
Bebek0707 melikeeomeer Ben olmuştum.20-25 günde bir olurken şimdi 36 gün oldu hala olmadı.Olmayınca huzursuzluk oluyor rahatlayamıyor değil mi insan
melikeeomeer Bebek0707 evet özellikle önceden oldugu tarih 22 di her ayın 20 ve 27 sinde aşırı sinirli gergin ve mutsuz oldugumu fark ettim gerekçten çok kötü Bi durum içimde birikiyor resmen ve şişiyorum git gide bir an önce olurum inşallah