Emir2020 valla arkadaşım ben gazdan çok çektim. Benim oğlum ağlamaktan ve ıkınmaktan fıtık oldu. Bütün damlaları ve şurupları denemiş biri olarak sadece ve sadece mommys bliss gripe water ise yaradı onun sayesinde rahatladık. Biraz pahalı eczaneler sipariş üstüne getiriyor ama değer ben bulana duacıyım şahsen. Her bebek aynı değil tabii ama doktoruna sormanı ve sana da önerirse mutlaka almanı tavsiye ederim.