1merve_ hayırlı olsun bebeğiniz. Daha çok küçük ve ilk aylar olabiliyor maalesef. Gazı olabilir varsa gaz damlasını ihmal etmeyin ve her emmeden sonra muhakkak gazını çıkarın. Bebekler doğumdan sonraki 3 aylık süreçte hala kendilerini anne karnında zannederler, bu yüzden kucağınızda hafif hafif sallayın, hem kendini anne karnında hissedecektir hem de gazına yardımcı olacaktır. Siz stres yapmayın bu arada, bebeğiniz hissedip daha da çok huzursuz olabilir.