Bebeğim 4 ay 10 günlük su bir haftadır özellikle geceleri aglamalari sıklaştı ama öyle böyle bır ağlama değil sanki canından can gidiyor gibi durduk yere ve uykuda zorluk çekiyor az önce yine böyle bir ağlama nöbeti geldi banyo yaptırdık giydirirken, emziriyorum sadece anne sütü alıyor gaz damlalarını düzenli kullanırız bı yerimi acıyor dedik acaba eşimle acimiyor gibide acaba acmi dedim doymuyormu evde açılmamış bir kutu hipp marka mama vardı ne olur ne olmaz diye tuttuğum en sonunda kutuyu açtım 150 CC lik bir mama yaptım ama yarısını içti bıraktı . Şimdi uyutmaya çalışıyorum neden böyle olur acaba 4. Ay atağı dedikleri şeyde bu şekilde ağlamalar olurmu bu durumları yasayananiniz varmı?