Bebeğim fazla güler yüzlü, ama gördüğü herkese öyle bana Özel bir durum değil yabancılık çekmiyor hiç 4aylik olacak. Ara ara diğerlerinden ayırıyor mudur beni diye düşünüyorum belki saçma bı düşünce ama, anane babane geniş bir aileyiz herkes çok ilgili güvenli bağlanmada sorun olmuş mudur bilemedim