Asligibi bende aynı şeyden şikayetcıyım biberona koydum küçük üç delıklı alıstıma bıberonuna koydum damlatmaz alıştırma bıberona kydum yinede almıyor kasıkla verıyorum agzından bırakıyor nekadar su ıcıyor gundr acaba bızımkını toplasan 10 cc suyu pek sevmıyor üzülşyorum