Rota aşısından snra bebegimde süt ve süt ürünleri paketli gıdalar a alerjisi oluştı cok araştırmıştım cok okudum ve birden fazla doktra sordum 3 ayda bir doz 5 ayda 1 doz yaptrdım menenjit aşısıda aynı şekilde yaptırdım ama keşke rotayı yaptırmasaydım aşıdan snra egzama olmayla başladı ve alerjiye döndü şimdi 6 aylık asla süt ve süt ürünleri tüketemiyorum ama yinede siz doktorunuza sorun 🥰