Anne19 Benim çok kanamam oluyor cerazette kunlandığım için siznde oluyor mu ya lütfen yardımcı olun Anneler yA
Sareeisra Anne19 bende 3. Kutuya geçtim ilk kutuda adet oldum bi daha olmadım herkes te farklı yan etki yapıyormuş bence bi doktora görünün kanama olduğunda hapı kesiyorlar bildiğim kadarıyla