Funnymom yani aslında hiç üzülmedim. Ama büyüdüğü için biraz duygusal olabiliyorum. Fakat olması gerekenin bu olduğunu düşünüyorum. Kızım babasına daha farklı şeyler yapıyor, burada üzülmesi gereken biraz eşim sanırım. Bana tek takılmak istediği için git, gelme derken babasına benim yanıma yanaştığı için git diyor. Mesela akşam uyuturken kaçıp salona gitti 2 defa, ikincide eşim getirdi, bende burada uyuyacağım bak içeride kimse yok hadi uyuyalım kızım dedi ve baba gitsin diye ağlamaya başladı kızım. Ki bu yumuşamış hali babasına. 1 2 hafta önce falan çok daha vahimdi durum. Koltukta yan yana bile oturmamıza izin vermiyordu. Ya meme emelim diye beni çağırıyordu ya da eline geçen şeyi babasına doğru fırlatıyordu. Bende buna çok üzülüyorum aslında.