Merhabalar henüz 1 haftalığız 2-3 saate bir emzirmeye çalışıyorum gün içinde emip güzel bir şekilde uyuyor ancak akşam saatinden sonra memeden indirip yerine koyunca ayılıp ağlamaya başlıyo tüm gece memede durup orada uyumak istiyor sabaha doğru düzeliyo anca yerine koyabiliyorum benim gibi sorunu olan varmı merak ediyorum varsa eğer çözüm bulabildinizmi veya ne kadar süre böyle devam etti bilgilendirirmisiniz