Busra9290 benim 20 günlük bebeğim memeyi çok güzel kavrıyo beni sürekli emmek istediği için bi ara gaz problemimiz oldu o yüzden tok olduğu zamanlarda mecbur emzik vermek zorunda kaldım emziği meme gibi tutamıyo ya ağzından düşürüyo yada sürekli kafasını sağa sola çevirip emziği tutmaya çalışıyo tutamayıncada sinirleniyo ama meme reddiyle alakası yok bence bi yerde okumuştum emziği tokken verin açken verirseniz meme reddi olur diye