Avrupaligelin Elleriyle çizip mikrop kaptırıyor olabilir.Veya oyuncakları ağzına sokup sonra oraya değdirip yine mikrop kaptırıyor olabilir.Kızımda olmuştu bir ara göz kapağında.Çıkıyodu bikaç gün durup geçiyodu.Aa sonra bir daha çıkıyodu.Sonradan farkettim ki gözlerini kaşırken ufacık çizdiriyormuş,sonra değdirdiği şeyden mikrop kapıyormuş.Elinden,diş kaşıyıcıdan vs.Pis pis vermedim bişey eline ama oraya elliyo sonra ağzına sokuyor elini mesela sonra tekrar elliyor,kısır döngü.Anne sütünden alerjik birşey olsaydı bu zamana kadar olurdu bence.Ek gıda da yok yazmışsın.Aklıma bu geldi benim.