Aylasrsn mama verdiğiniz heran sütünüz azalıyor demektir. Çünkü mama verdiğiniz her öğünde memeniz uyarılmadığı için süt üretimi olmaz ve beyne de bu kadar süt üretimi yeterli msjı gider. Süt artırmanın tek yolu emzirmek. Bakın nasıl sütünüz artacak. Hem bebeğiniz biberon akışına alışırsa memeyi istemeyebilir. Kesinlikle kademeli azaltın mamayı. Sütünüz var, inanın. Sakın yanlış anlamayın beni bu arada.