Oğlum 7 aylık çarşamba günü bir anda mama yememeye ve kusmaya başladı midesini üşüttük sandık ısrarla mama yemeyip kusunca ve uyuyamayınca doktoruna götürdük idrar yolu enfeksiyonu dedi ve serum taktılar serum bitti ama çocuk tekrar kusunca yatış verdiler ultrason çekelim dediler ultrason da bağırsaklarının birbirine girdiğini gördüler daha önce hiç duymamıştım yıkıldım bir an. Makattan serum vererek düzelttiler çok şükür ama çocuğu sürekli soydular ateşi çıkmasın diye camı açtılar üzerinde sadece tek zıbın vardı serum dan dolayı zaten şimdi de aşırı derece de burnu dolu akıyor kaç kere deniz suyu sprey sıktım yok aspiratörle çektim tok yıkadım buhar tuttum yok nefes alamıyor mama yemiyor uyuyamıyor 6 gündür uykusuzum bir çözümü olan var mı burun akıntısına 😑🥺