Glsm28 Kızım 6. Ayından beri peşimden ağlıyor bir yaşına girdi hala aynı hatta daha da arttı afedersiniz tuvalate gidemiyorum .Aynı durumda olanlar var mı ? Ne yapıyorsunuz
EgeMeva Glsm28 14 aylık olcak yapışık ikiz gibi geziyoruz banyoyya giriyorum çıkana kadar kapisin da bekliyo 😬
Symnur333 Glsm28 canım kızım 19 aylık hatta 19,5 😂 hala aynı tuvalete gidemiyorum duş o uyuyunca oda olabildiğince çabuk yani ben çok şey denedim ama yok 😊 sabırla büyümesini bekleyeceğim 🤲🏻😍