Mom989 Merhaba arkadaşlar bebeğim 7 aylık ama çok kusuyor gavıscon toz kullandık oda çok kötü kabız yaptı ve geçirmedi kusmasını artık kıyafet değiştirmekten bıktım böyle bişey yaşayan varsa yazabilirmi acaba
asaf_3545 Mom989 ben artık yıldım diyebilirim bebekliginden beri kusan bebek 15 aylık oldu hâlâ devam ediyor hep korku ile yediririm her yer batar hali yerler üst baş
Asell9 Benim bebeğim de çok kusuyordu ve kilo almamıştı idrar testi ultrason filan yaptırdık temiz çıktı daha sonra kilo almadığı için mamaya başladık kusması durdu çok şükür şimdi düzeldi