Merhabalar,
kızım 23 aylık 5 gün çalışıyorum. Annem bakıyor kızıma. Ne gibi aktiviteler yapıyorsunuz. Ben işten geldiğimde genelde kitap okuyoruz oyun oynuyoruz ama farklı pek bir şey yapmıyoruz. Sizlerin neler yaptığını merak ediyorum. Bana da fikir vermiş olursunuz :) (tv, telefon vb şeylerden doğduğundan beri uzak kalmaya çalışıyoruz)