Benim oğlum prematüre 34+6 doğdu 10 aylıkken döndü ve her şeyi çok geç yapıyor çok sıkı takip ettirdim 7 ayına kadar sürekli doktorlara götürdüm aylık kontrolleri yaptırdım prof doktoru prematüre doktoruydu kilodandır dedi pek bişi demedi 6 aylıktı sonra 7 aylıkken bi kontrolden daha geçti dönmemesini sıkıntı etmedim doktorada sormadım her şey zamanla olur dedim 😂 arkadaşım beni rahatlatıyordu @[silindi] onunkide 9 aylıkken dönmüştü 😂 ve ben nöroloji doktorunada gittim burdan soran olur belki ozamanda 9 bucuk aylıktı her şeyine baktırdım yani anneler her şey kafaya takılmamalıymış bu ay sonu yaşına giricek emeklemiyor hiç yavaş gidicez baya sanırım yürümede ellerinden tutunca yürüyor adımları atıyor korkuyor sanırım 😂