2 yaşına girdi yemeyi bıraktı yani şöyle sabah kalkarız erken kalkarım sevdiği şeyleri yapayım diye kahvaltıya otururuz kahvaltı yapar sonra 1 saat sonra süt ister onu içer ara öğünde meyve veririm eline bir iki ısırıp bırakır sonra çorba yapsam içmez reddediyor ekmek veriyorum bari yer de aç kalmaz diye bı kere ısırır yada hiç almaz sonra akşama doğru yine süt ister açıksin yer diyorum yemiyor akşam yemeği olayını hiç istemez oldu zaten yine süte abaniyor yatarken de öyle süt içip uyuyor normalde bı sabah bide yatarken süt içerdi şimdi yemek yemek istemiyor çok kötü oluyorum geçen ay kan değerlerine bakıldı d vitaminine falan bakıldı doktor gayet iyi dedi ne yapacağımı şaşırdım ya biz gibi olan varmı ya akıl verin