Esracim benm evim 28 derece oluyo cok sıcak aslında ama yer soguk oluyo ister istemez bende kanepenin üzerine koyuyorm. Ellerinide agzına sokuyo ondan soguk oluyo. Bebeklerin vucut ısısına eline ayagına bakarak ölcmemek gerekiyomus ama gaz olur die ayaklarını sıcak tutuyorm. Kanepenin üzerinde oynatabilirsiniz yanına oturun ama ☺️