Mina_momy işte destekli uyutuyoruz önce .. 5. - 6. Ayında artık desteksiz ve düzenli uykuya hazır oluyolarmış.. ona da uykudan korkmamasını algılatarak öğretiyomuşuz.. aslında uyku eğitimi burda devreye giriyo.. iyi bir eğitimle hem uyku travma olmadan hemde güven kaybetmeden mümkün.. ben profesyonel bi yardım almadım ama kendim denedim.. ilk iki gün iyiydi ama 3. Gün öyle ağladı ki dayanamadım.. aslında ağlama gibi de değil.. yaygara gibi.. ama üzüldüm ne biliim yapamadım.. teori falan güzel de pratikte bocalıyorum 🙈