3nisanmom Merhaba güzel anneler . 10 aylık kızım var bebeğim uykuya daldığı an ayakları bi anda (hava çok serin de olsa) yanıyor resmen uyanana kadar . Aynı durumu yaşayan yada konu hakkında bilgisi olan varsa yazabilir mi lütfen. Teşekkür ederim
Saliha_faruk 3nisanmom benim oğlumda 17 aylık 2.5 aylıkken bende aynı sorundan götürdüm doktora ama çok şükür normalmiş vücudu ısı dengesini kurmaya çalışıyormuş
Saliha_faruk 3nisanmom rica ederim canım ne demek bende o zaman çok korkmuştum hatta şeker hastalığı bile aklıma gelmişti bizim ailede var çünkü
3nisanmom Saliha_faruk bizim ailede şeker yok ama ben de gebelik şekeri çıktı son dönem bu yüzden sezeryan oldum hatta ondan korkmuştum bende iri doğduğu için bebekte şeker kalabilir diye ama içim rahatladı sen öyle yazınca 🙏🏻
Saliha_faruk 3nisanmom benim bebeğimin hala uykuya geçeceği zaman ayakları yanar o zaman anlarım uyuyacagini ama sen gene içim rahat etsin dersen götür bi doktora